Har du spørgsmål omkring din ansøgning, eller har du andet på hjertet, som du gerne vil have svar på? Så kan du finde de typiske spørgsmål her.

Hvordan ansøger jeg?

For at du kan komme i betragtning, så skal du som det første udfylde vores ansøgning. 
Du finder vores ansøgningsformular her.
Når du har udfyldt ansøgningen, så tager vi en vurdering om dit barn skal optages hos Kids Management.
Du får svar pr. mail indenfor 14 dage. 
Bliver dit barn optaget og vi vurderer, at billederne ikke er præsentable nok, så skal dit barn have taget nye billeder til kataloget. 

Hvilke billeder skal jeg uploade i ansøgningen?

Billederne er dem, som skal præsentere dig på den bedste måde og for at vi og vores kunder skal finde dig interessant, så bør du uploade nogle profesionelle billeder. I nogle tilfælde vurderer vi at billederne ikke er gode nok og derfor så skal du have taget nye billeder. 

Krav til dine billeder
– Billeder hvor vi kan se dit ansigt, samt helfigur og halvfigur.

Billeder vi ikke vil se
– Screenshot af din mobilskærm
– Tekst på billeder
– Logo på billeder
– Billeder som er uskarpe
– Billeder hvor der er “støj/uro” i baggrunden
– Billeder hvor vi ikke kan se barnet
– Billeder der er taget af en computerskærm / TV-skærm
– Billeder som er mørke og grynet

Du kan løbende tilrette dine billeder, når du er logget ind på din profil.

OBS. Det er vigtigt at billederne fornyes 1-2 gange årligt. 

Hvilke krav stiller I til mit barn?

Det kræver ingen erfaring, at blive optaget hos os. Vi kræver dog, at dit barn er lydhør, imødekommende, let til smil og godt kan lide at stå foran et kamera.

Hvad er jeres aldersgrænse?

Hos Kids Management har vi børn i alderen 0-14 år. Når du runder 15 år, så bliver vi desværre nød til at opsige samarbejdet med dig. 

Hvor I landet foregår de forskellige jobs?

Vi har kunder i hele landet. Men de typisk vil det foregå i storbyerne, såsom København og Århus. 

Koster det noget at blive optaget hos jer?

Vi hos Kids Management opkræver ingen månedlig eller årlig betaling. Bliver man optaget hos Kids Management, vil man blot blive opkrævet et oprettelsesfee 385 kr., som dækker den tid vi bruger i starten på oprettelsen, promovering osv. 

Kan jeg være i andre bureauer samtidig?

Det er ikke muligt, at være i andre bureauer samtidig. 

Er opgaverne lønnet?

Alle jobs vil være lønnet. Betalingen af de forskellige jobs varierer meget, og afhænger af bl.a. varighed, rettigheder m.m

Hvor ofte vil mit barn få jobs?

Vores opgave er, at booke børn ud til forskellige produktioner, eller når der skal bruges en karakter til en ny børnefilm.
Vores kunder har ligeledes adgang til vores katalog og hvor de løbende booker de børn, som matcher deres opgaver. 
Det er vigtigt at understrege, at selvom man er blivet optaget hos os, at der ikke er garanti for jobs. 

Hvad skal jeg som forældre være opmærksom på?

Du som forældre være opmærksom og indstillet på følgende:

1. Være en aktiv del af samarbejdet med Kids Management samt engagere dig i de jobs, der kan forekomme.

2. Opdatere dit barns profil hver 3-6 måned med bl.a. ny højde, tøj størrelse, billeder osv. Ellers vil vores kunder få forkerte informationer om dit barn.

3. Opgaverne primært vil foregå i dagstimerne og barnet skal medbringe en ledsager.

4. Oprette et gyldigt frikort hos SKAT. Vi bruger frikortet ved udbetaling af løn og hvor vi elektronisk henter frikortet direkte hos SKAT. Mangler frikortet er vi forpligtet til at trække 60% af honoraret. Du behøver først at få frikortet, når et job melder sig. 

5. Efter udført opgave skal du melde arbejdstiden ind til Kids Management pr. mail.
Arbejdstiden gælder fra booket mødetid til udført opgave. Husk ALTID at melde arbejdstiden ind til Kids Management indenfor 3 dage efter udført opgave. Ellers kan Kids Management desværre ikke garantere hele det forventede honorar.

Kan jeg opsige samarbejdet med jer igen?

Du kan altid opsige samarbejdet med os. Du sender blot en mail og vi vil efterfølgende slette din profil i vores katalog.